Úkoly pro nemocné
Čtvrtek 19. 12. 2024
ČJ: s. 28 dokončit, s. 29 celá dle pokynů.
M: malý Matýsek s. 35 celá.
Středa 18. 12. 2024
ČJ: PS s. 28/1 a 2.
M: velký PS s. 52 celá.
AJ: PS s. 16 s poslechem - nejdříve si napsat číslo před hudební nástroj, který v ukázce uslyšíte (např. 1 před xylofon), poté si pustit nahrávku znovu a dát fajfku, zda je hudbe hlasitá - loud, tichá - quiet, rychlá - fast, pomalá - slow. PS s. 17 dle instrukcí.
Zítra si vzít pouze pouzdro, PS do ČJ + malého Matýska, svačinku s pitím a čip na oběd.
Úterý 17. 12. 2024
ČJ: uč. s. 42 celá ústně.
M: velký PS s. 51 + 52/1 - dopsat za číslo i zkratku pro stupeň celsia.
ČT: čítanka s. 60 + písanka s. 38 celá (bez diktátu).
Prv: úkoly nejsou, vyprávěli jsme si o Štědrém dnu.
Pondělí 16. 12. 2024
ČJ: PS s. 27 celá.
M: malý Matýsek s. 33 - 34 vše.
ČT: písanka s. 37 celá.
Pátek 13. 12.2024
ČJ: společně jsme vymýšleli co nejvíce slov, která mohou být mnohoznačná a vysvětlovali si jejich význam.
PS s. 27/1.
M: velký PS s. 50 celý, v pondělí test na +, - viz cv. 3.
Prv: s. 33 - 34 dle instrukcí, na úterý si dobrovolně připravit krátké vyprávění (ústně) o tom, co míváte na štědrovečerní večeři a jak večer slavíte.
ČT: přečíst s. 58 - 59, písanka s. 36 celá.
Čtvrtek 12. 12. 2024
ČJ: učebnice s. 41 celá ústně, do sešitu ČJ 1 napsat 3 krátké věty se slovem koruna tak, aby pokaždé mělo toto slovo jiný význam (koruna krále, koruna jako peníz, koruna stromu).
M: velký PS s. 49 dokončit, Matýsek s. 32 dokončit.
ČT: čítanka s. 57 přečíst, písanka s. 35 celá, diktát psát nemusíte.
Připomínám - zítra prvouka.
Ukončili jsme +, - do 20 s přechodem přes desítku, denně procvičujte chvíli s dětmi několik příkladů.
V aktualitách najdete bližší informace ohledně oraginazace posledního předváčního týdne.
Středa 11. 12. 2024
ČJ: PS s. 26 celá.
M: velký PS s. 49/1, 2 + Matýsek s. 32/1.
AJ: učebnice s. 18 + poslech, poté můžete dítěti klást podobné otázky.
učebnice s. 19 - nová slovní zásoba loud = hlasitý, quiet = tichý, fast = rychlý, slow = pomalý.
Poslechy k obrázkům:
PS s. 15 dle pokynů.
Úterý 10. 12. 2024
ČJ: úkoly nejsou - měli jsme přednášku z hasičského sboru.
M: velký PS s. 48, Matýsek s. 31 celá.
ČT: úkoly nejsou - vypracovávali jsme společně pracovní list.
Pondělí 9. 12. 2024
ČJ: učebnice s. 39/2 a 3 vše ústně, PS s. 26/2.
M: velký PS s. 47, malý Matýsek s. 30 dle pokynů.
ČT: čítanka s. 56 - na čtvrtek si vybrat jednu z básní a naučit se ji zpaměti.
Přečíst s. 55, písanka s. 34 celá.
Pátek 6. 12. 2024
ČJ: Učebnice s. 39/1 + poučka ústně, PS s. 26/1.
M: malý Matýsek s. 28 - 29 vše.
Prv: s. 32 celá + s. 33/5 - úkol na příští pátek - denně zaznamenávat značky počasí dle pokynů!
Písanka s. 33 dopsat.
Čtvrtek 5. 12. 2024
ČJ: opakovali jsme a procvičovalli slova souznačná na zítřejší test.
M: velký PS s. 45 dokončit, s. 46 celá.
ČT: čítanka s. 53 přečíst, písanka s. 33 - prvních 6 řádků včetně slova Fík.
Středa 4. 12. 2024
ČJ: PS s. 25 dokončit, v pátek budeme psát krátký test na slova souznačná - viz PS s. 25/2 a 4.
M: velký PS s. 45/1, 2, 3 + Matýsek s. 26 - 27 vše.
AJ: zopakovat si slovíčka - uč. s. 15, uč. s. 17 - barvy - poslech a zpěv písničky:
PS s. 14 dle pokynů, vybarvit si pastelku + obrázek.
Jednomu žáčkovi se ztratil PS do ČJ, prosím, podívejte se doma, zda ho náhodou Vaše dítko omylem nepřibralo.
Mám prosbu na maminky holčiček. Dnes jsem děvčátkům dala čelenky s vločkami na vánoční představení. Bohužel vločky přišly všechny zpřehýbané a nedrží hezký tvar. Zkuste je třeba opatrně pod látkou nebo papírem přežehlit nebo nějak zatížit a vylisovat. Snad to nějak půjde. Děkuji
Úterý 3. 12. 2024
ČJ: PS s. 25/1 a 2.
M: velký PS s. 44 celá + s. 45/1 a 2. Malý Matýsek s. 26/1.
ČT: čítanka s. 54 + dopsat písanku s. 32.
Prv: s. 30 a 31 dle pokynů.
Pátek 29. 11. 2024
ČJ: psali jsme test na slova protikladná (chybějící si jej napíšou, až se vrátí do školy).
Učebnice s. 38/1 a 2 + poučka ústně, 38/3 písemně do sešitu ČJ 1.
M: Velký PS s. 42/3 + s. 43 celá.
Prv: s. 29 celá dle pokynů.
ČT: čítanka s. 52 přečíst básně + písanka s. 31 dokončit, u diktátu můžete zkusit dítěte nadiktovat některá písmenka (velká, malá) na první řádek, na druhý řádek 3 krátká slova.
V pondělí budeme mít o něco prodloužené vyučování z důvodu secviku na vánoční představení.
Předpokládaný konec bude v cca 12:00 - 12:10, poté půjdeme na oběd, do družiny, případně domů. Pokud by někdo potřeboval jít domů hned po 4. vyučovací hodině (kroužky, hudebka), napište mi prosím zprávu.
Ve škole se objevily vši, prosím, důkladně kontrolujte dětem vlasy.
Připomínám - v pondělí test z matematiky.
Čtvrtek 28. 11. 2024
ČJ: opakování slov protikladných - zítra krátký test, viz uč. s. 37 a PS s. 24/2.
M: velký PS s. 42 vše kromě cv. 3 + Matýsek s. 25/2. V pondělí test - viz velký Ps s. 42/2 a Matýsek s. 25/2.
Písanka s. 31 prvních 6 řádků.
Pátek 22. 11. 2024
ČJ: PS s. 23/1 a 2 dle pokynů.
M: velký PS s. 39 celá + Matýsek s. 23 celá.
Prv: s. 28/1 a 2, do cv. 1 dopsat zkratky dní.
Více úkolů není, byli jsme v knihovně. Nemocní mají výpůjčku automaticky prodlouženou (příští návštěva 10. 1.)
Čtvrtek 21. 11. 2024
ČJ: uč. s. 36/3 - slova správně seřadit a věty přepsat do sešitu ČJ1.
M: velký PS s. 38 celá.
Písanka s. 29 - pouze první čtyři řádky.
Středa 20. 11. 2024
ČJ: učebnice s. 36/1 a 2 ústně.
M: na papír (dělali jsme do sešitu geometrie, který máme ve škole), různě vyznačit a pojmenovat body, některé z nich spojit.
Matýsek s. 22/1 a 2, s. 21/1 - nad každý početní příklad napsat výsledek, teprve pak porovnat.
AJ: slovní zásoba + učebnice s. 14 a 15.
Poslech slovíček:
Rozhovor k obrázku:
Poslech písničky, u které si na obrázku můžete ukazovat postupně věci, které Daisy vidí:
PS s. 21 dole ke slovíčkům přiřadit správné číslo dle obrázku. Obrázek nevybarvujte!
Pondělí 18. 11. 2024
ČJ: učebnice s. 35/8 - nejdříve ústně doplnit z nabídky vhodná zvířata do vět, poté si 3 přísloví vybart a přepsat je do sešitu ČJ 1, prosím, napsat i dnešní datum. Na každý řádek jednu větu.
M: Velký PS s. 36 celá + Matýsek s. 20/2.
Čítanka s. 44, písanka s. 28, poslední 3 řádky nepsat!
Pátek 15. 11. 2024
ČJ: učebnice s. 34 celá ústně.
M: Velký PS s. 35 celá.
Prv: s. 25 a 26 celá dle pokynů.
ČT: čítanka s. 49, písanka s. 27 celá.
Čtvrtek 14. 11. 2024
ČJ: PS s. 21 celá.
M: Velký PS s. 34 celá.
ČT: úkol není, luštili jsme s dětmi rébusy, které jsem jim nakopírovala.
Středa 13. 11. 2024
ČJ: učebnice s. 33/3 - Upravit slova ve větě tak, aby dávala smysl. Větu jsme pak psali na papírek, většině dětem to trvalo téměř celou hodinu:). Ps s. 21/4.
M: Velký PS s. 33 celá, seznámení se s jednotkami hmotnosti kilogram = kg, gram = g, Matýsek s. 19/2 a s. 20/1.
AJ: PS s. 10 celá, k cv. 1 dole si nejdříve pustit poslech, poté zakroužkovat, zda zvíře vidíte, nevidíte na obrázku.
Ps s. 11/1 - vybrat si nahoře z nabídky 3 zvířata, nakreslit je do rámečku a pod rámeček napsat anglicky o jaké zvíře se jedná.
Úterý 12. 11. 2024
ČJ: učebnice s. 33/1 a 2 + poučka. 33/2 - do sešitu ČJ 1 přepsat správně 3 první věty (rozdělit slova).
M: velký PS 32/1, 2, 3, cv. 4 - přepsat první 2 sloupce (modrý a červený) do sešitu M1 a vypočítat. Stránku přehnout na půl.
Matýsek s. 19/1.
ČT: čítanka s. 46 - po sourozenci poslaný okopírovaný list, do kterého doplňte z nabídky dole jména tet do básně tak, aby se rýmovala (ze zadní strany nápověda, pokud bude třeba). Ve čtvrtek zkoušení čtení (ne zpaměti), list proto nevyhazujte.
Prv: učebnice s. 23/3, s. 24 celá, 24/2 dopsat informace dle skutečnosti.
Pondělí 11. 11. 2024
ČJ: PS s. 20 celá.
M: velký PS s. 31 dokončit, Matýsek s. 18 celá.
Čítanka s. 47 - 48, písanka s. 26.
Pátek 8. 11. 2024
ČJ: psali jsme test na druhy vět, chybějící si jej napíši při návratu do školy. Učebnice s. 32 ústně.
M: velký PS s. 31/1, 2, 3 a procvičování +, - do 12.
ČT: čítanka s. 45 + písanka s. 25 celá.
Prv: s. 22 opakování - ústně, s. 23/2.
Čtvrtek 7. 11. 2024
ČJ: PS s. 19/2 a 3 (cv. 3 bez a, b - nemusíte dělat). Příprava na test z druhů vět, věty na papírku jsem poslala po sourozenci, papírek nalepit do sešitu ČJ 1 a za každou větu pouze doplnit zkratku druhu věty.
M: opakování +, - do 12 - v pondělí test.
Velký PS s. 30 celá + Matýsek s. 17 dokončit.
Písanka s. 24 celá, bez diktátu písmen.
Středa 6. 11. 2024
Opakovali jsme druhy vět, PS s. 19/1. Do sešitu ČJ 1 jsme ke každému druhu věty napsali jednu krátkou větu a za ní napsali zkratku O, T, R, P (oznamovací, tázací, rozkazovací, přací)
Př: Dnes svítí slunce. O
Máš rád kuře? T
M: velký PS s. 29/3 a 30/1 + 2, procvičujte +, - do 12.
Úterý 5. 11. 2024
ČJ: PS s. 18 celá.
M: velký PS s. 29/1 a 2, Matýsek s. 17/1.
ČT: čítanka s. 40 - 41 + písanka s. 23 dopsat.
Prv: úkoly nejsou, vyprávěli jsme si o chovu (péči) domácích zvířat.
Čtvrtek 31. 10. 2024
ČJ: uč. s. 27 vše ústně, PS s. 17/1.
M: opakování početních příkladů typu 8 + 2 + 4, 8 + 6. Velký PS s. 27 celá.
ČT: čítanka s. 37 - 38 vše přečíst, písanka s. 21 celá.
Pátek 26. 10. 2024
ČJ učebnice s. 26/4, 5, 6 vše ústně. PS s. 16 dokončit.
M: velký PS s. 26 dokončit, 27/1.
Prv: Dokončit s. 18 + s. 19/1 a 2, pusťte si k tomu krátká videa s Oskarem:
s. 18/3 qr.nns.cz/ACQj
s. 19/2 qr.nns.cz/JCbD
Písanka s. 20.
Děti, které dnes nebyly ve škole, mají automaticky prodlouženou výpůjčku v knihovně.
Čtvrtek 25. 10. 2024
ČJ: PS s. 16/1 a 2.
M: velký PS s. 26/1 a 2 + Matýsek s. 15/1 a s. 13/1.
Čítanka s. 36.
Do sešitu ČT+sloh jsme pokračovali na stejné stránce bez data, pouze s nadpisem Můj tatínek: a napsali 3 krátké informace o tatínkovi, které se nám na tatínkovi líbí (viz úterní úkol o mamince).
Na bílou stranu vedle nakreslit maminku a tatínka.
Středa 24. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 24 celá a s. 25/1 vše ústně.
M: Matýsek s. 14 celá + s. 13/2.
V pátek test na slovní úlohy - viz Matýsek s. 13/2 a velký PS s. 19/4.
V pátek také jdeme do knihovny, prosím aby děti měly knížky, průkazku a tašku na knihy.
AJ: učebnice s. 11 celá, pustit si poslechy, u druhého poslechu odpovědět na otázku, např.:
Can monkeys climb trees? Yes.
14 Stopa 14.mp3 (1080312) - poslech rozhovoru Spike + Ruby (nahoře)
15 Stopa 15.mp3 (1695228) - umět odpovědět na otázku, yes/no.
PS s. 8
Úterý 22. 10. 2024
ČJ: PS s. 15 dokončit.
M: s. 25 celá, 25/4 zkusit na bílý čístý papír (dělali jsme do sešitu geometrie, který máme ve škole).
ČT: čítanka s. 35. Do sešitu ČT+sloh (s chobotnicí) jsme si napsali dnešní datum a nadpis Moje maminka:
pod nadpis na každý řádek jsme za pomlčkou uvedli informaci, kterou máme na mamince rádi, co u ní obdivujeme.
Stačí 3 řádky.
Např.:
Moje maminka:
- umí dobře vařit
- hraje si se mnou
- hladí mě ve vlasech
...
Prv: s. 17 a s. 18/1 a 2 dle pokynů.
Pondělí 21. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 23 celá ústně, PS s. 15/1.
M: velký PS s. 24 celá.
ČT: čítanka s. 34 - zítra zkoušení ze čtení, písanka s. 19 celá.
Pátek 18. 10. 2024
ČJ: úvod do druhů vět - pracovali jsme na tabuli, seznamovali jsme se se 4 druhy vět.
Učebnice s. 22 báseň Borůvky + poučka - ústně.
M: procvičovali jsme poznávání hodin, Matýsek s. 11/1 + s. 12 vše. 12/1 - v pondělí test na složené příklady (první dva sloupce).
Prv: 15/1 + s. 16/2 a s. 17/1.
Písanka s. 18 celá.
Čtvrtek 17. 10. 2024
ČJ: PS s. 14 celá, 14/4 dobrovolně.
M: velký PS s. 23 celá, opakovali jsme poznávání hodin.
Čítanka s. 33 - nácvik na zkoušení.
Písanka s. 17 celá.
Středa 16. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 21 celá ústně, PS s. 14/1.
M: s. 22 celá + Matýsek s. 11/2.
AJ: učebnice s. 10 + poslech, ve dvojicích jsme dělali podobné rozhovory k této stránce.
PS. s. 7 + s. 9 dle pokynů.
Úterý 15. 10. 2024
Čj: PS s. 13 celá.
M: dokončit s. 21 dokončit, Matýsek s. 10/1.
Čítanka s. 31, písanka s. 16 celá.
Prv: s. 15/2 a 3 + s. 16/1.
Pondělí 14. 10. 2024
ČJ: uč. s. 20/3 a 5 - ústně, PS s. 12/1.
M: 21/1, 2 a 4. U cv. 1 doplňte i zkratku jednotky, tzn. m, cm. Matýsek s. 10/2.
Čítanka s. 30 - přečíst, písanka s. 15 celá.
Pátek 11. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 19 ústně, 19/2b - přepsali jsme si kratší báseň (Foukej, foukej ...) do sešitu ČT + sloh a k tomu namalovali obrázek.
Sešit jsem poslala po sourozeních, pro Vašíka po Nelince Sztefkové.
M: velký PS s. 20 celá, umět přečíst zkratky m = metr, cm = centimetr.
Prv: s. 13 a 14 vše dle pokynů.
ČT: číst s. 29 - v pondělí zkoušení, písanka s. 14 celá.
Čtvrtek 10. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 18 ústně, PS s. 12/2.
M: velký PS s. 19.
Písanka s. 13 dopsat.
Šimonovi jsem písanku poslala po Elen Pimkové.
Středa 9. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 17/3 a 4 ústně, PS s. 11/1, 2, 3. 11/3 nahoře - dobrovolný úkol.
M: velký PS s. 18 celou dokončit.
AJ: učebnice s. 9 + poslech - v domácích úkolech pro všechny.
Učili jsme se odpovídat na otázku Can you see a lion? Can you see a snake?
+ Odpověď: Yes, I can. No, I can´t.
PS s. 6.
Úterý 8. 10. 2024
ČJ: uč. s. 17/1 a 2 + poučka vše ústně.
M: Matýsek s. 9 celá. Ve čtvrtek testík na odčítání od čísla 11, doma procvičujte.
ČT: čítanka s. 27 - číst, ve čtvrtek zkoušení ze čtení. Písanka s. 13 - první 4 řádky.
Prv: s- 11 dokončit, 11/5 napsat do obrázku název stromu nebo keře (dub, buk, šípek ...), s. 12/1 a 2, cv. 2 pouze ústně + dolepit nálepky s lbekou k jedovatým houbám a bylinám.
Pondělí 7. 10. 2024
ČJ: PS s. 10 celá.
Matematika - opakovali jsme příklady typu 11 - 5 = 11 - 1 - 4 = 6.
Velká matematika s. 18/1.
Vybrat si jednu z básní a do pátku se ji naučit zpaměti. Čítanka s. 19 a s. 26.
Dokončit a zkonrolovat písanku s. 12.
Pátek 4. 10. 2024
ČJ uč. s. 16/10 - nácvik na diktát + následné řazení slov dle abecedy. Cvičení jsme psali do sešitu, nad každé slovo pak tužkou napsali pořadí dle abecedy. V pondělí diktát + řazení ze stejného cvičení.
M: velký PS s. 17, Matýsek s. 8.
Prv: 10/2 a 3 + 11/4.
Čtvrtek 3. 10. 2024
ČJ: učebnice s. 15/1 a 2 + poučka. Procvičovali jsme řazení slov dle abecedy.
M: velký PS s. 16 celá, Matýsek s. 8/1.
Písanka s. 11 celá.
Úterý 1. 10. 2024
ČJ: procvičovali jsme řazení slov dle abecedy (na tabuli několik slov, které děti správně číslovaly), PS s. 9/1 a 2.
M: Matýsek s. 6/3 + velký PS s. 15 celá.
Ve čtvrtek testík z matematiky na sčítání s číslem 9, př.: 9 + 4, 9 + 8 ...
Čítanka s. 20 - 21.
Prv: s. 8/2 + s. 9 celá, 9/3 - na 8. 10. - zakreslovat značky počasí ke každému dni, s. 10/1.
Pondělí 30. 9. 2024
ČJ: PS s. 8 dokončit, učebnice s. 13 ústně.
Matematika s. 14 celá, Matýsek s. 6/1 a 2.
Čítanka s. 16 - 17 - nácvik čtení, ve středu zkoušení.
Písanka s. 10 celá dle pokynů.
Pátek 27. 9. 2024
ČJ: PS s. 8/1, 2 a 3.
M: Matýsek s. 6/1 + velký PS s. 13 dokončit.
Prv: s. 6 - 7 dle pokynů.
Čt: čítanka s. 13 - 14, písanka s. 9.
Na čtvrtek 3. 10. přinést kromě červené nebo oranžové balvnky i jehlu s větším ouškem.
Denně nechte dítě chvíli číst nahlas (kontrolujte správnost čtení, stačí 10 minut).
Čtvrtek 26. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 12 ústně.
M: Matýsek s. 5 dokončit, velký PS s. 13/1.
Čt: písanka s. 8 celá.
Středa 25. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 11 ústně, do příští středy 2. 10, umět zpaměti abecedu - s. 12, pozor na správnou výslovnost písmen, r - er, y - ypsilon ...
M: procvičovali jsme řády desítek a jednotek, např. 12 - 1 desítka a 2 jednotky, naopak jsem dětem diktovala čísla - napiš číslo, které má 3 desítky a 5 jedotek (35), číslo, které má nula desítek a 7 jednotek (7), apod.
Matýsek s. 5/1.
Aj: učebnice s. 6 - 7 nová slovíčka zvířat. K tomu poslech:
05 Stopa 5.mp3 (2114916) - ukazovat prstem zvířata, která zrovna uslyšíte.
06 Stopa 6.mp3 (1168008) - opakovat výslovnost.
07 Stopa 7.mp3 (3323868) - poslechnout si píseň.
PS s. 4 spojit obrázek se slovíčkem, zvířata vybarvit.
Na příští hodinu PČ - čtvrtek 3. 10. přinést červenou nebo oranžovou bavlnku.
Úterý 24. 9. 2024
ČJ: PS s. 7 dokončit.
M: velký PS s. 11 dokončit, s. 12/1 a 2.
Čítanka s. 18 - ve čtvrtek zkoušení ze čtení, písanka s. 7 celá.
Prvouka s. 4 a 5 dle pokynů.
Pondělí 23. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 9/1 dole + s. 10 vše ústně.
M: Matýsek s. 4 dokončit, velký PS s. 11/ 1 a 2. Zítra test na +, - do 20.
Písanka s. 7 prvních šest řádků - včetně slova tulí. Dál nepokračovat.
Pátek 20. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 9/5, 6, 7 a 8 ústně. PS s. 6/7. Přepsat věty správně psacím písmem.
M: velký PS s. 10 celá + Matýsek s. 4/1.
Prv: s. 3 celá.
ČT: Písanka s. 6 dokončit, u posledních dvou otázek odpovědět celou větou z básní. Př.: Co loví ibis? Loví hmyz, ryby i žáby.
Někteří - dokončit s. 5.
Připomínám - v pondělí báseň Myši zpaměti.
V úterý test na sčítání a odčítání do 20.
Čtvrtek 19. 9. 2024
ČJ: PS s. 6 celá.
M: s. 9 celá.
Čítanka s. 9 - báseň Myši na pondělí zpaměti (umět i nadpis a jméno autorky).
Aj: úkoly v domácích úkolech pro všechny.
Středa 18. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 8 celá ústně dle pokynů, PS s. 5/1.
M: s. 8 celá.
Procvičujte s dětmi pamětné sčítání a odčítání do 20 (bez přechodu přes desítku)!
Zítra budeme mít AJ - děti si nechaly angličtinu pod lavičkou, ty, které ji dnes neměly, si angličtinu zítra přinesou.
Děti, které dnes neměly knížky a průkazku do knihovny, mají automaticky prodlouženou výpůjční dobu do 25. 10., kdy jdeme společně opět do knihovny. Knížky samozřejmě můžou děti do té doby kdykoliv vrátit samy.
9. 9. 2024
ČJ: PS s. 1 dle pokynů.
Matematika - s. 2/1, 2 a 3. Procvičujte pamětné sčítání a odčítání do 10.
Čítanka s. 6 - 7 přečíst, písanka s. 2 celá. Na předposlední otázku odpovědět celou větou dle básně: Je velký a silný. Do posledního řádku pouze píšete Ano. Ne.
Prosím přinést celé balení papírových kapesníků (někteří už donesli).
5. 9. 2024
ČJ: učebnice s. 5/1 ústně, cv. 2 - vyberte si 3 dvojice písmen - např. B b, K k, ... a přepište je psacím písmem do sešitu.
Ještě jsme do sešitu nepsali, prosím o pomoc a dohled.
Na první řádek je třeba napsat datum - 5. září, na druhý už dvojice písmen, které oddělíte čárkou. Začínate od vyznačené tečky na řádku. Nahoře nemáme totiž pomocnou linku.
M: s. 1 dokončit, Matýsek s. 1 celá.
ČT: přečíst básničky s. 3 a báseň Září s. 4 (pouze čtení, neučit se zpaměti).
Písanka s. 2 první 3 řádky - písmenko l.
4. 9. 2024
ČJ: opakování velkých a malých písmen, učebnice s. 4 pouze ústně.
M: matematika s. 1/1, 2 a 3.
AJ: učebnice s. 2 - 3, opakování z 1. ročníku - jména členů rodiny: Mum, Dad, Jack, Polly, Daisy, myšek (Ruby, Spike), kocoura (Otto), pokusit se vzpomenout na slovíčka v levém sloupci (a book, a jumper ...)
Poslech písně Happy house:
PS s. 2 spojit člena rodiny čárou, který na daném obrázku chybí. Obrázky vybarvit.
Čítanku budou děti nosit každý den kromě středy, kdy čtení nemáme.
Prosím o obalení angličtiny do příštího týdne.
Všechny obalené sešity přinesou děti do školy (i ČJ 2, M 2), sešity si posbírám a budu je dětem dávat dle potřeby.